Part 1: ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΔΕΞΙΟΙ ΚΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ

The tyranny of the 21 century is called «democracy»

-Alfonso Cuaron

Αν η σχολή μας πρωτοπορεί σε κάτι τον τελευταίο καιρό αυτό δεν είναι άλλο από την δημιουργία επαναστατών κάθε ιδεολογίας.

Από την μία πλευρά οι αριστερές παρατάξεις της σχολής (ΕΑΑΚ, ΑΡ.ΕΝ) οι οποίες 3 χρόνια μετά τις πανελλαδικές κινητοποιήσεις των δεκάδων χιλιάδων φοιτητών, επιμένουν ακόμη να μιλάνε για «φοιτητικό κίνημα», «νικηφόρους αγώνες», «εναντίωση στις μεταρρυθμίσεις της κυβέρνησης» και άλλα ωραία ανέκδοτα…Οι 250 σύλλογοι έγιναν 150, οι 150 έγιναν 100 και τώρα χαίρονται που η σχολή μας και άλλες 20 πανελλαδικά κατεβαίνουν σε πορεία….Αυτοί και οι «σύντροφοι» τους κλείνουν όσες σχολές μπορούν, κάνοντας κουρέλι έννοιες όπως αμεσοδημοκρατία, πλειοψηφία,συλλογικές διαδικασίες, αφήνοντας ολόκληρους φοιτητικούς συλλόγους να εξαρτώνται από την εβδομαδιαία γραμμή της κάθε παράταξης.

Από την άλλη οι δεξιές παρατάξεις της σχολής (νομίζω δεν έχει κανείς την αυταπάτη ότι είναι μόνο μία…) οι οποίες αγωνίζονται για το καλό του κεφαλαίου και φυσικα των φοιτητών.Πόσες φορές σε πόσες συνελεύσεις στην Ελλάδα έχει ακουστεί η φράση «εγώ δεν είμαι ΔΑΠ, αλλά θα την ψηφίσω για να μην κλείσει η σχολή».Ψηφίζεις μία, ψηφίζεις δύο, σ’ αρέσουν και τα τζάμπα ποτά στα clubάκια, ε δεν έγινε και τίποτα να κατέβουμε και στις εκλογές μαζί τους και τσουπ!Έγινες και συ ένας απ’ αυτούς!Μην ξεγελιόμαστε, οι συγκεκριμένοι θέλουν τις καταλήψεις περισσότερο από κάθε αριστερό!Τις θέλουν για την άνοιξη, για να χουν οι αφίσες τους θέμα «ΜΑΣ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ!» στις φοιτητικές εκλογές.Τις θέλουν για να δείξουν πόσο καλό μπορούν να κάνουν τα ιδιωτικά και τα ΚΕΣ στην Ελλάδα. Τις θέλουν τέλος για να ταΐζουν με ποσοστά το κόμμα τους στα γκάλοπ….

Από αυτό το εξάμηνο όμως έχουμε και ένα νέο είδος επαναστάτη, ένα υβρίδιο. Τους αυτοαποκαλούμενους αχρωμάτιστους. Κάτι σαν το «κίνημα» των bloggers. Λέμε λέμε, κλαίμε κλαίμε, και η δράση μας περιορίζεται πίσω από ένα router, στην αναπαυτική καρέκλα του σπιτιού μας. Βέβαια πολλοί από αυτούς μόνο αχρωμάτιστοι δεν είναι, απλά ξεβάφουν λίγο στο πλύσιμο, μήπως και το χρώμα τους καταφέρει και βάψει κάνα ασπρόρουχο…

Οι αχρωμάτιστοι λοιπόν είναι λάτρεις του λεγόμενου guerilla warfare, κοινώς αντάρτικο. Στέλνουν ανώνυμα mail σε καθηγητές (ντάααξει αν τώρα τυχαίνει να είναι από τον λογαριασμό της σχολής, δεν χάθηκε και ο κόσμος), παρακαλώντας τους να κάνουν το εξαίσιο μάθημα τους, στο οποίο κατά πάσα πιθανότητα να μην έχουν πατήσει ποτέ, αψηφώντας την «αντιδημοκρατική» κατάληψη της σχολής, βεβαιώνοντας τους ότι στο αμφιθέατρο θα υπάρχει λαοθάλασσα υποστηρικτών της κίνησης. Φτιάχνουν group στο Facebook διαλαλώντας την ιδεολογία τους η οποία είναι με μία φράση «όχι στις καταλήψεις-οι υπολοιποι αμα θέλετε κάντε πορείες».Κυκλοφορούν χαρτάκια στην σχολή, με το ίδιο ακριβώς περιεχόμενο, και κρατώντας low-profile, ζητάνε από τους συμφοιτητές τους να τα υπογράψουν, χωρίς βέβαια να διευκρινίζουν τι στο καλό θα τις κάνουν….Γιατι εμένα μου το χε πει η γιαγιά μου «την υπογραφή σου και μπλαμπλαμπλα παιδί μου, να προσέχεις που τα βάζεις».Φαντάζομαι λίγο πολύ όλοι το ίδιο θα έχουν ακούσει από τους προγόνους τους, γι αυτό οι μόνοι που υπέγραψαν ήταν οι «αχρωμάτιστοι» και οι φίλοι τους…

Όλοι τους όμως έχουν ένα κοινό. Έχουμε να κάνουμε με συγκοινωνούντα δοχεία, μια μικρογραφία της κοινωνίας που έχει διαμορφωθεί μέχρι σήμερα. Δεξιοί, αριστεροί, «συνειδητοποιημένοι» και φυσικά αναποφάσιστοι. Όπως και στην πολιτική και εδώ υπάρχουν διαρροές από τον έναν στον άλλο. Ο ένας τρέφεται από την δυσαρέσκεια που προκαλεί ο άλλος. Τρέφονται με εύπλαστες συνειδήσεις ανθρώπων που δεν έχουν μπει στην διαδικασία να αυτοπροσδιοριστούν και προτιμούν να παραδωθούν σε κάποιο σύνολο που θα τους δείξει την σωστή κατεύθυνση.

Όχι βέβαια, η ομαδοποίηση σαφώς και δεν είναι κακή, όλα στην φύση λειτουργούν με ομάδες. Με ομάδες που διαμορφώνονται από την μοναδικότητα του κάθε μέλους της…και καμία από τις παραπάνω δεν ανήκει σε αυτή την κατηγορία…

Part 2 : Τι σημαίνει κατάληψη (πιθανότατα μέσα στο Σ/Κ)

Υ.Γ Ένα εκπληκτικό κείμενο κάποιου ποδηλάτη

Advertisements

4 Responses to Part 1: ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΔΕΞΙΟΙ ΚΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ

  1. Ο/Η Αντικατάληψη λέει:

    Αρχικά, να δηλώσω ότι είμαι απο αυτούς που (εσυ) αποκαλείς «αχρωματιστους».

    Κάποιες διορθώσεις γιατί μάλλον δεν έχεις καταλάβει σωστά κάποια πραγματα:

    1) Δεν ειμαστε ‘αχρωματιστοι’. Απλά συμφωνουμε όλοι σε ένα σημειο:
    *Είμαστε κατά της κατάληψης σαν μέσο αντιδρασης*. Ο podilatis το αναλυει πολυ σωστά το γιατι. Απο εκει και περα, περα της αντιδρασης στην κατάληψη, δεν μας συνδεει τιποτα αλλο. Ουτε πολιτικός προσανατολισμος ουτε τιποτα. Η ‘ομαδα’ δεν έχει καμια σχεση με πολιτικές θεσεις, ουδεμια, παρα μονον την αντιδραση στην καταληψη. Συμμετεχουν πολλά άτομα από όλους τους χώρους, και απο εαακ, και απο δαπ και πασπ κτλ. Δεν έχουμε πολιτική ιδεολογία και δεν θέλουμε να έχουμε. Κατά της κατάληψης είμαστε, και μέχρι εκεί.

    2) Όσα email σταλθηκαν ΦΥΣΙΚΑ και ηταν ενυπογραφα, και μάλιστα αρκετά από τα παιδιά που τα έστειλαν έχουν γράψει στα αναλογα posts της myprotia τα ονόματά τους.

    3) Η δράση οπως είδες, δεν περιορίζεται γύρω απο το πληκτρολόγιο. Το όλο θέμα ή η ‘ομαδα’ αν θες, ξεκινησε μέσα στις αιθουσες διαλεξεων του 3ου έτους, και εκεί κυρίως είναι ακόμη. Τα περι πληκτρολογιου δεν μας αφορουν, τα περισσότερα άτομα της προσπάθειας δεν έχουν σχέση ουτε γράφουν σε φορουμς κτλ. Υπάρχει θεμα δηλαδη που κάποια άτομα γράφουν;

    4) Για ‘μάθημα’ την προηγούμενη εβδομάδα (υπο κατάληψη), είναι κατέβει 40-45 άτομα, δηλαδή το μισό κλασικό ακροατήριο του συγκεκριμένου μαθήματος. Ακόμα νομίζεις ήταν λίγα τα άτομα; 25-30 άτομα ήταν που ήρθαν για να ‘υπερασπιστουν’ την ..απόφαση του συλλογου.

    5) Για τα χαρτάκια στη σχολη: Σε πληροφορώ ότι μέσα σε 4 μόνο ώρες που έγινε αυτό το θέμα, μαζευτικαν πολύ περισσότερες υπογραφές από όσες φαντάζεσαι. Μπορεί να είδες εσυ ίσως ένα χαρτί με κάποιες λίγες υπογραφές, αλλά ήταν πολλά ατομα που μαζευαν, καθένας με το δικό του χαρτι. Για το τι θα γινουν αυτές οι υπογραφές, δεν υπάρχει λόγος να το ψάχνεις τόσο. Μια προταση είνα να δωθούν στον πρόεδρο και στον πρύτανη, ζητώντας να αναλάβουν τις ευθύνες τους. Όπως και να το κάνεις, σε οτιδήποτε χρειαστεί, άλλο να έχεις υπογραφές απο φοιτητές που δεν θέλουν κατάληψη, και αλλο να μην έχεις. Δεν κατάλαβα που διαφωνείς.. Ο μόνος λόγος κατα τη γνώμη μου για να μην υπογράψεις είναι να συμφωνείς με το ότι γίνεται κατάληψη! Δεν συμφωνείς? Τοτε δεν έχεις λόγο να μην υπογράψεις και εσύ.

    Αυτά για τώρα.. Φυσικά αυτό με τα χαρτιά δεν τελειώσε, καθημερινά θα γίνεται απο εδώ και περα.. Υπάρχουν και σκέψεις να κατέβει πλαισιο αντικατάληψης απο κάποιους, δε γνωρίζω αν θα το προχωρήσουν (γίνεται σε αρκετές σχολές και αυτο).

  2. Ο/Η Φώτης λέει:

    Στο ζήτημα των υπογραφών:
    δεν είναι η πρώτη φορά που αίτημα φοιτητών που αδυνατεί να το συμπεριλάβει ένα παραταξιακό πλαίσιο εκφράζεται μέσω αιτήματος υπογραφών. Στο πρόσφατο παρελθόν, το αίτημα για να διπλοbootάρουν οι Η/Υ στο υπολογιστικό κέντρο σε Linux, εκφράστηκε με ενυπόγραφο αίτημα το οποίο έχει αναρτηθεί στην είσοδο του υπολογιστικού κέντρου. Η παράταξη που αποφάσισε πρόσφατα να θέσει αιτήματα για βελτίωση των υπηρεσιών του υπολογιστικού κέντρου απέφυγε να εντάξει το ανοιχτό λογισμικό στα αιτήματά της. Επειδή και εκεί ακολουθήθηκε η λογική της γιαγιάς, «μέλη και φίλοι», τα αιτήματα δεν προωθήθηκαν, οι υπολογιστές παραμένουν σε κλειστό λογισμικό.
    Στη μικρογραφία της κοινωνίας:
    Οι δημοσκοπικοί όροι (Δεξιοί, αριστεροί, “συνειδητοποιημένοι” και φυσικά αναποφάσιστοι) μπορούν να περιγράψουν ποσοτικά ένα φαινόμενο. Όταν όμως οι δημοσκοπικοί όροι αναγάγονται σε βάση επιχειρήματος, καλό είναι να εντάξει κάποιος και τον εαυτό του (αυτοπροσδιορισμός), ως έχοντα κριτική άποψη, εντός αυτών των όρων. Δεν μπορώ να ισχυριστώ πως αυτό που περιγράφεις ως «συνειδητοποιημένοι» είναι το καλύτερο δυνατό, αλλά και οι αναποφάσιστοι που κρίνουν αλλά δεν προτείνουν δεν προσφέρουν καμία μετατόπιση σε αυτήν την κατάσταση.
    Στο τι σημαίνει κατάληψη:
    Μπορεί κανείς να βρεί πολλά πράγματα στο http://www.katalipsi.org/ και ενδεχομένως να βοηθήσει και εσένα η ενότητα συμπεράσματα – προτάσεις, να καταλάβεις τη θέση των συμφοιτητών σου αλλά και να βρεις υλικό για το Part2.

    Στην ουσία:
    Στην ουσία υπάρχει μια ομάδα παιδιών που κινητοποιείται μη παραταξιακά για να επιτύχει αυτό που θεωρεί δικαίωμα, το οποίο και ο ποδηλάτης, αλλά και διάφοροι «ποδηλάτες» κατά καιρούς έχουν επισημάνει. Μόνο που αυτή η ομάδα αποφάσισε να προχωρήσει από την επισήμανση στα συμπεράσματα και τις προτάσεις εντός της σχολής, ένα βήμα πέρα από αυτό που εσύ άστοχα* αποκαλείς guerilla warfare. Πολλοί μπορεί να διαφωνούν και να μην υπογράφουν, πράγμα δεκτό. Όταν όμως κάποιοι συνειδησιακά συμφωνούν και δεν υπογράφουν τότε το μόνο πράγμα που μπορώ να αναγνωρίσω είναι ατολμία. Και φυσικά ότι περιμένουμε από κάποιον άλλο να βγάλει το φίδι από την τρύπα, παρόλο που και εμείς έχουμε διαπιστώσει την ύπαρξή του.

    *: το αντάρτικο είναι πολεμική τακτική, το διαδικτυακό αντάρτικο είναι επίσης πολεμική τακτική και σχετίζεται με το cracking ιστοσελίδων βαρύτητας. Οι χαρακτηρισμοί αυτοί είναι παρόμοιοι με της γιαγιάς που διαπιστώνει » η τηλεόραση είναι ο σατανάς». Εύλογοι, αλλά παρωχημένοι.

  3. Ο/Η Mizeriasmenos λέει:

    Αγαπητέ Φώτη,

    Το blog σας το εκτιμώ και το παρακολουθώ εδώ και αρκετό καιρό.Επομένως μπορώ να υποθέσω ότι μιλάω με ένα άτομο που έχει συνείδηση τι γίνεται στην σχολή.Θα ήθελα λοιπόν να σου απαντήσω όσο καλύτερα μπορώ ώστε να μην αποκτήσεις κάποια εσφαλμένη εντύπωση για το άτομο μου, καθώς και για το blog.

    Καταρχάς να επισημάνω κάτι που μου χτύπησε πολύ άσχημα στο μάτι.Εκτός του ότι το guerilla warfare, το οποίο γνωρίζω αρκετά καλά τι είναι, το χρησιμοποίησα χιουμοριστικά (εύστοχα ή αστοχα αυτό είναι στο προσωπικό γούστο του καθενός), η διαδικτυακή επέκταση που επισημαίνεις δεν λέγεται σε καμία περίπτωση cracking!Αυτό το οποίο πιθανότατα να εννοείς λέγεται defacing και απέχει έτη φωτός από το cracking και πολλές φορές και από αυτό που αποκαλούμε hacking.Πες το βίτσιο, αλλά επειδή με αυτό τον τομέα των υπολογιστών ασχολούμαι από τα 14 μου δεν μπόρεσα να το αφήσω ασχολίαστο :).Πάντα καλοπροαίρετα!

    Πάμε στο θέμα του ΚΥΠΕΣ και του Linux.Εκτός από χρήστης Linux τα τελευταία 4-5 χρόνια, ενεργό μέλος του Patras Linux Users Group, υπάρχει και η υπογραφή μου στο κείμενο αυτό που είχε κολληθεί πέρσυ στο ΚΥΠΕΣ.Μπορώ να σε πληροφορήσω, ότι επειδή ακριβώς την κίνηση αυτή την είχα παρακολουθήσει αρκετά στενά, σε καμία περίπτωση δεν υπογράφτηκε από «συγγενείς και φίλους» αυτών που την ξεκίνησαν.Υπογράφτηκε, εκτός από τους linuxάδες και από κόσμο ο οποίος δεν είχε ιδέα τι είναι το Linux!

    Εδώ όμως υπάρχει μία διαφορά η οποία δεν μου επιτρέπει να συγκρίνω την κίνηση εκείνη με αυτή που γίνεται τώρα (όσον αφορά το θέμα των υπογραφών,τα υπόλοιπα θα τα αναλύσω παρακάτω).Το κέιμενο που είχε κυκλοφορήσει για το ανοικτό λογισμικό στο ΚΥΠΕΣ ήταν υπερπλήρες τόσο σε επιχειρήματα όσο και σε αιτήματα, για τον σκοπό που είχε.Το κείμενο των 10 γραμμών που κυκλοφορεί αυτές τις μέρες στο 3ο έτος (δεν ξέρω αν το έχεις διαβάσει) είναι τόσο γενικόλογο και κενό σε ουσία όπου ακόμη και πολλοί που συμφωνούσαν (μεταξύ αυτών και εγώ) δεν μπορούσαν να το υπογράψουν για ξεκάθαρα ιδεολογικούς λόγους.Δυστυχώς αυτό δεν ξέρω αν γίνεται απόλυτα κατανοητό, αν έχεις διαβάσει το κείμενο μπορώ να σου αναλύσω περαιτέρω τι εννοώ.

    Το ότι δεν έχει γίνει τίποτα στο ΚΥΠΕΣ παρόλο τον αριθμό υπογραφών, είναι ένα τεκμήριο για την άποψη μου ότι οι υπογραφές δεν κάνουν τίποτα (εκτός από εξαιρέσεις…).

    Πάμε στο θέμα της κατάληψης.Λυπάμαι πάρα πολύ αλλά το site katalipsi.org είναι εξίσου κενό με το κειμενάκι για τις υπογραφές.Εκτός αυτού περιέχει κάποια σημεία τα οποία με βρίσκουν 100% αντίθετο (και μπορώ να τα χαρακτηρίσω το λιγότερο ως συντηριτικά), προσπαθεί να βασίσει την κενή επιχειρηματολογία του στο γεγονός (αν αυτό είναι όντως γεγονός) στο ότι ήταν μέλος αριστερής παράταξης.Λυπάμαι αλλά η επίκληση στο συναίσθημα δεν πιάνει εδώ.Το θέμα της κατάληψης, αλλά και της συνελευσης, της σχολής, τον τρόπων διαμαρτυρίας είναι για μένα και θέμα αμιγώς πολιτικό και πολιτική επιχειρηματολογία δεν υπάρχει.Σκοπός του δευτέρου μέρους είναι να αναλύσω (πάλι ευστοχα ή αστοχα) πως έχει χρησιμοποιηθεί η κατάληψη στην ιστορία, τι σημαίνε και πως χρησιμοποιείται από τις κομματικές παρατάξεις του ελληνικού πανεπιστημίου.

    Και ας περάσω σε αυτό το οποίο εσύ αποκαλείς ουσία.Η ουσία είναι ότι μια ομάδα φοιτητών κινήθηκε, και καλώς πήρε την απόφαση να το κάνει, όμως το έκανε εξαρχής κλειστά και υπόγεια.Ίσως όχι κακοπροαίρετα όμως η εικόνα που έδωσε στο έτος και την σχολή ολόκληρη ήταν ότι το όλο θέμα έχει γίνει γι αυτούς προσωπική υπόθεση και η μόνη κίνηση που μπορούσαν να κάνουν οι υπόλοιποι, είναι να τους ακολουθήσουν, ώστε να υπάρχει κόσμος να υποστηρίξει την προσπάθεια τους.Έστελναν προσωπικά mail σε καθηγητές, κάνουν ανακοινώσεις μέσα στο αμφιθέατρο εκ μέρους καθηγητών, τρέχουν έξαλλοι σε προέδρους και πρυτάνεις…Με λίγα λόγια καμία από τις κινήσεις τους δεν δείχνει διάθεση για συνδιαμόρφωση, για συλλογικές δράσεις και αποφάσεις.Και πίστεψε με, παρόλο που μου έγινε κριτική για το ότι απλά χλευάζω και δεν πάω να τους πω την άποψη μου, αυτό είναι ψέμμα.Σίγουρα το ψευδώνυμο δεν βοηθαει στο να καταλάβουν ποιος είμαι, όμως όταν πρωτοξεκίνησε η όλη προσπάθεια, αρκετοί είμασταν που είπαμε την άποψη μας σε αυτή την ομάδα φοιτητών και αφού έκριναν τις προτάσεις μας (την ίδια ακριβώς στιγμή) ως «ανέφικτές» ή «ανούσιες» συνεχίζοντας την τακτική που ξεκίνησαν.

    Λυπάμαι αλλά ποτέ σε οποιαδήποτε ομάδα κι αν έχω λειτουργήσει, δεν κατάπια μασημένη τροφή.Οι μόνες ομάδες που με εκφράζουν είναι αυτές με πραγματικά συλλογικές διαδικασίες.Ξέρω ότι από το blog δεν γίνεται αγώνας (γι αυτό και τον αγώνα μου δεν τον έχω περιορίσει εκεί) και ξέρω πως η κριτική που έκανα δεν βοήθησε μάλλον κανέναν.Όμως ήθελα κάπου να γράψω αυτά που σκεφτόμουν, τίποτα παραπάνω!

    Το φίδι είναι πολύ μεγάλο και οι καταλήψεις είναι απλά η ουρά του…

    Ευχαριστώ για την υπομονή σου

  4. Ο/Η Φώτης λέει:

    Φίλε mizeria,

    Κατανοώ τη στάση σου και εκτιμώ το χρόνο που αφιερώνεις για να κάνεις επισημάνσεις. Εκ των πραγμάτων οποιοσδήποτε διατυπώνει τη δική Του ανάλυση ΚΑΙ έχει κάτι να (αντι) προτείνει μου είναι συμπαθής. Πέρα από αυτό οι συλλογικές κινήσεις είναι σίγουρα πλουσιότερες όταν συνδιαμορφώνονται από την μοναδικότητα του καθενός. Ωστόσο, αυτό που θέλω να σου επισημάνω για να μη «χαθείς» στην ανάλυση, είναι πως καμία ανάλυση (όσο πλήρης και εμπεριστατωμένη και αν είναι) δεν μπορεί να είναι επαρκής ή αυταπόδεικτη. Το λάθος αυτό πρώτα απ’όλα το έχω αποδεχθεί για μένα και εδώ θίγω ένα θέμα που δεν είναι μόνο πολιτικό αλλά και επιστημολογικό. Μπορεί ο επιστήμονας, ο «παρατηρητής», να «δει» τα πάντα εξίσου καλά από οποιαδήποτε «θέση»; Ή μήπως η «θέση» του παρατηρητή προδικάζει και τη δυνατότητά του να «δει» τις διαδικασίες που «παρατηρεί»; Ο Λουί Αλτουσέρ απάντησε σε αυτό ότι για να μπορέσει κάποιος να αποκρυπτογραφήσει τις εσωτερικές αιτιότητες (δηλαδή να λειτουργήσει ως κοινωνικός επιστήμονας) πρέπει να έχει υιοθετήσει μια επαναστατική-αντι πολιτική στάση στο πλαίσιο του θεωρητικού σχήματος που εξετάζει. Διότι αν κάποιος υιοθετήσει μια πολιτική και ιδεολογική στάση φιλική προς το σχήμα, αυτό σημαίνει ότι έχει υπαχθεί στην κυρίαρχη ιδεολογία, ότι έχει αποδεχθεί τη λογική των συστηματικών ψευδαισθήσεων, η οποία παράγει συγκεκριμένες παραγνωρίσεις της πραγματικότητας. Αυτά από μένα.
    Σε κάθε περίπτωση αναμένω τις προτάσεις σου, που πιστεύω πως η σοβαρότητά τους θα επηρεάσει θετικά και τους συμφοιτητές σου.
    Πάντα καλοπροαίρετα!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: